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The Tigo network makes me happy because its services are good for us. What makes me happy the most is the service and the network we get is good.

- Ally Shukuru

- Shany Mwenda

I am Tigopesa Agent, and I can confess that the network is good, there is no problem at all.

- Mohamed Abeid

I am very happy today to be visited by the Tigo team. They came on the day when I had a challenge, but they managed to sort it out within 15 minutes and am back to doing Agency work as usual

- Msafiri Mohamed

Foire aux questions

Vous avez des questions ? Nous sommes là pour vous aider.
Composez le #176# puis la touche appel pour afficher votre numéro.

La première fois que vous mettez votre puce Free dans votre téléphone, vous recevrez un message de paramétrage qui vous permet de configurer la 4G sur votre mobile. Acceptez et enregistrez les paramètres puis activer les données mobiles.
Si vous ne recevez pas le message de configuration, vous pouvez activer vous-même les paramètres en:Envoyant par sms le mot clé « Internet » au 21021.

Pour accéder à Internet, assurez-vous d’abord que les données mobiles sur votre téléphone sont activées. Pour retrouver les données mobiles, accéder au menu « Réglages ou Paramètres » de votre téléphone et rechercher « Réseaux Mobiles » ou « Données Mobiles ». Pour configurer l’internet, accéder au menu « Réglages ou Paramètres » de votre téléphone et rechercher « Réseaux Mobiles » ou « Données Mobiles ». Saisissez comme APN : web.sentel.com

Composez le #155# option 3 puis choisissez l’ILLIMAX de votre choix.

La portabilité est une opportunité offerte à chaque abonné mobile de changer d’opérateur tout en conservant son numéro de téléphone  (préfixe y compris). L’avantage principal de ce service est la possibilité de changer d’opérateur sans avoir besoin d’en informer son entourage car le numéro reste le même.

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Terms & Conditions

  • Customers should give their correct information only, by filling in and signing the device loan form.
  • Customer must pay initial deposit first before taking the mobile phone.
  • In case of failure to self-pay, TIGO will deduct the daily fee amount from your Tigopesa account.
  • Loan Repayment
    • You will be deducted from the amount you have skipped or due direct from your Tigopesa.
    • If payment is not made in time, the expected repayment will be deducted from your Tigopesa account.
    • You proceed with manual repayment through USSD Main menu *147*00# or Tigopesa App.
  • Upon an event of default, customer agree for any one or more of the following actions to be exercised:
    • Lock the device which will prevent from using any of the device functionality.
    • Require to immediately pay the outstanding unpaid amount financed.
    • A locked device can only be unlocked by paying the outstanding via Tigopesa app only.
  • For every repayment customer will receive his/her daily offer of MBs and if not, offer will be received.
  • The device will remain to be owned by HONORA TANZANIA PUBLIC LIMITED COMPANY unless the loan is completed.
  • You will be able to get another loan if you have completed your loan and your tenure for loan.

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